niedziela, 27 kwietnia 2014

Witam was:)
Obiecałam, że po egzaminach coś wstawię, wiec dotrzymuje słowa.

*Ogólnie jeśli chodzi o egzamin to jestem zadowolona tylko z części humanistycznej
 i z polowy przyrodniczej.. Geografie i angielski na maxa zawaliłam pomimo, że tylko na
 tym mi zależało..
Jestem załamana i boje się, że nie przyjmą mnie na profil turystyczny, ale mam nadzieję,
 że się dostanę:<
*Jeżeli chodzi o moje ćwiczenia i dalszą motywację to przyznam się, że bardzo to zaniedbałam,
 ale od jutra znowu zaczynam diete i dalsze ćwiczenia..
Ciężka praca mnie czeka bo za 2 miesiące wakacje.
*Pomimo sprzeciwu lekarza wróciłam na tańce. Teraz wiem jak bardzo tęskniłam za nimi
 i za studiem.
Jednak skończyłam z hip hopem i zaczęłam coś w kierunku ragga:)
Świetnie się czuje w tym stylu i nawet lepiej niż w hip hopie. Mam nadzieję, że będę mogła tańczyć to jak najdłużej.
*Czy coś się zmieniło? W sprawach sercowych nic nowego:).
Ostatnio przystąpiłam do bierzmowania i cieszę się, że postanowiłam do niego podejść,
 ponieważ pomogło mi to nawrócić się i uwierzyć bardziej w Boga:)
Zmieniłam także podejście do różnych rzeczy i ludzi.
 Zaczęłam sama zauważać, że się zmieniłam.
*Mam mało czasu dla siebie i sesje zdjęciowe, mam nadzieję, że niedługo będę mogła znowu
stać przed obiektywem.
*Żyję z myślą, że te wakacje będą złe, bo nie będę mogła powiedzieć już, że; o niedługo znowu
 całą klasą się zobaczymy..Ta myśl, że się rozstajemy rozwala nas od środka,
ale jednak czekam na 2 miesiące wolne od szkoły, a teraz czas zabrać się do poprawy ocen, aby zakończyć gimnazjum pozytywnie:)

Hm myślę, że to wystarczy, a niedługo pojawi się następny wpis.

















DOBRANOC!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz