piątek, 23 sierpnia 2013

Hej, miałam dodać jakąś notkę w czwartek, ale do tej pory nie doczekałam się moich zdjęć :( i nie wiem kiedy je będę mieć, ale postanowiłam coś dzisiaj napisać ;))
Już za 10 dni o tej porze będę siedzieć w szkolnej ławce. Wakacje na prawdę bardzo szybko zleciały.
Ogólnie te wakacje można zaliczyć do udanych. Dobre urodziny, wypad na domki, nocki z przyjaciółmi, udane biesiady, dobrze spędzony czas na dworze z przyjaciółmi.
Ostatnie dni praktycznie spędzam w domu, nie chce mi się wychodzić, nie chce mi się nic.
Jednakże też nie będę codziennie siedzieć w domu i jutro wybieramy się z Kinią i Darią na wzorcownie ;> 
Te wakacje dużo mnie zmieniły, zmieniły coś w moim życiu.

Ostatnio namawiam mamę na lustrzankę, ponieważ chcę się zająć trochę fotografią. Mam nadzieje że uda mi się ją zdobyć ;>


Zaczęliśmy się starać o koncert Dawida Kwiatkowskiego we Włocławku ;d 
Przyznam, że na początku był mi on obojętny, ale w ostatnich dniach zaczęłam go uwielbiać *.* 
Oczekuje godziny 17 bo wyjdzie premiera teledysku do pierwszego singla BIEGNIJMY. 

http://www.youtube.com/watch?v=M_5I-MJ08Mk&list=RD02mkzrgBtjSMM



http://www.youtube.com/watch?v=T5jjjEYQp5s&list=RD02mkzrgBtjSMM

Macie trochę zdjęć, bo nie wiem co pisać. Na dniach będzie nowa i długa notka:)))





 




  A teraz jakaś staroć, którą znalazłam na lapku:o




 Bal 6 klasy, a ja czuję jakby to było wczoraj. Czasie nie zapierdalaj tak:/




To na tyle, cześć:))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz