poniedziałek, 12 sierpnia 2013

# Życie

Na prośbę anonimka na ask.fm spróbuje opisać o tym co się dzieje w moim życiu.

Moje życie? Moje życie toczy się różnie. Raz jest lepiej, a raz gorzej. Chociaż skończyłam dopiero te 15 lat bardzo dużo przeżyłam.
Moje dzieciństwo nie było kolorowe tak jak innych, było trudno.... Już od małej dziewczynki musiałam być dzielna i radzić sobie sama, tak jak moi starsi bracia..Może się wydawać że nasza rodzina jest taka wspaniała, a tak na prawdę dopiero teraz wszyscy zbliżamy się do Siebie i odnajdujemy się w tym wszystkim..Nie lubię i nie potrafię wracać do tego co było kiedyś..To tak bardzo boli..
Przyjaciele? Pierwszą Moją przyjaciółką była Weronika, ale tak na prawdę ta przyjazń była szczeniacka. Dopiero 3 lata temu uświadomiłam Sobie co oznacza słowo przyjazń i miłość do drugiej Osoby..Nagle pojawiła się Oliwia, dziewczyna która była dla Mnie jak rodzina, tylko w Niej tak na prawdę miałam wsparcie, była dla Mnie wszystkim..Nie ukrywajmy, nadal jest ważną Osobą, mimo tego że nasza przyjazń się skończyła..Przyjazniłyśmy się prawie 2 lata i to był najlepszy czas i za to Jej dziękuje, za to że była. Żałuje że tak się potoczyło to wszystko, czasami zastanawiam się jakby było jakbyśmy się nie pokłóciły. Teraz mam Mi bliskie Osoby, którym ufam w 99%. Powiem że chciałabym mieć znów taką przyjaciółkę jaką była Oliwia, wiem że ją znajdę kiedyś..Jest pewna dziewczyna. Ada, którą mogę nazwać przyjaciółką, ale czy najlepszą? Może kiedyś nazwę ją Moją najlepszą przyjaciółką. Ada wie o Mnie wszystko, mówie Jej o wszystkim i Ona raczej Mi też....Są Osoby które twierdzą że zbliżyłam się do Niej tylko dlatego że ma bogatego chłopaka, który jest skejtem i ma przystojnych kolegów, ale mogę tu uświadomić że to jest nie prawda, sama Ada uważa że to głupota ludzi.....Tak jest zawsze, że ludzie muszą znalezć sobie temat do rozmów. Cieszę się z tego że Ada nie uwierzyła im, jednak długo się znamy i Mnie zna.
Chłopak? Chłopaka w Moim życiu nie ma od roku, znaczy był chłopak z którym byłam 3 dni ale nie zaliczam tego do jakiegoś związku. 4 miesiące temu myślałam że będę szczęśliwa, że w końcu znalazłam chłopaka z którym będę długo, niestety się przeliczyłam. Moim zdaniem tak jak innych byłam tylko zabawką. Nienawidzę takiego zachowania u chłopaków. Pewnie każdy to przyzna że dziewczyny strasznie szybko się przywiązują, bynajmniej Ja tak mam..Mój najdłuższy związek trwał 9 miesięcy, miałam wtedy 12 lat. To było coś! Szczerze? Dzięki moim bliskim zapomniałam o tym chłopaku, ale żałuje tego że teraz nie rozmawiamy bo wcześniej mieliśmy na prawdę dobre kontakty...
Zmiany? Wprowadzam małe zmiany w swoim wyglądzie, w swoim życiu..Obcięłam włosy, było mi szkoda obciąć tyle włosów bo długo je zapuszczałam, ale nie żałuje decyzji. Tak jak jest mówione' Gdy dziewczyna ścina swoje włosy, to zmienia życie'.Staram się odchudzać, stosuję małą dietę i ćwiczę. Zrezygnowałam z tańca.... Nie wiem jak to zrobiłam, bo kocham tańczyć, zrezygnowałam z najlepszego Studia Tańca. Dance Studio było dla mnie drugim domem, tańczyłam tam 2 lata, niestety z przerwami, ale jednak przywiązałam się do ludzi, trenerki..Czemu zrezygnowałam? Zrezygnowałam dlatego że postanowiłam od Września w 3 kl że wezmę się za naukę, mam nadzieje że wyjdzie mi to. Druga rzecz przez którą zrezygnowałam to przez moją nie wyleczoną nogę, tak lekarze leczą we Włocławku...
Miałam mówione że będzie mi ciężko tańczyć. Już od kilku miesięcy odczuwałam straszne bóle, no i niestety nasiliły się tak, że to koniec z tańcami jak na razie. Te wakacje mnie zmieniły, moim zdaniem na lepsze. Stałam się szczera dla wszystkich ludzi...

Emm trochę się rozpisałam więc już chyba starczy. Teraz dam kilka zdjęć i będę spadać.















Czasami, mimo że coś nas niszczy, nie potrafimy od tego odejść. Czasami, po prostu boimy się zmian. Czasami samych siebie.






 




*Czasami wmawiamy sobie coś co nie jest prawda*


















 Najlepsza grupa taneczna! EVER








                                             


   Na koniec najwspanialszy idol na świecie! <3




dziękuję za uwagę, dobranoc:)
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz