czwartek, 2 stycznia 2014

#Podsumowanie roku 2013.

Rok 2013 był zdecydowanie najlepszym rokiem! 
Mimo to, że na początku roku 2013 było dużo problemów to zakończył się lepiej niż mógł.
 Co najlepszego mnie trafiło w 2013 roku? Zdecydowanie pierwszy w Polsce koncert Justin'a Bieber'a. Przez myśl mi nie przeszło, że w tym roku stanę na parkiecie w Atlas Arenie, usłyszę i zobaczę mojego idola. 
Chciałabym podziękować wszystkim których poznałam i tym którym zaufałam. Tym przy których jestem sobą. 
Nie sądziłam, że wycieczka do Warszawy zamieni się w najlepszy czas! To był czas, gdzie poznałam wspaniałych ludzi. 
Sylwester był najlepszym sylwestrem.Warszawa, świetni ludzie, dobra atmosfera i impreza do rana. Pomijając przewróconą wyrzutnie, która strzelała w nas wszystkich...fajnie mieć poranioną nogę i podarte rajstopy..
Jadąc tam myślałam, że nie będę umiała się dogadać z chłopakami z ośrodka, a jednak! Lepszych nie mogłam poznać:) Fajnie jest zbliżyć się do nowych osób i czuć się przy nich jakbyś znał te osoby kilka lat. Teraz tylko czekać do ferii jak się spotkamy, o ile tam wrócimy.
Święta bożenarodzeniowe były takie jak co roku, czyli w gronie rodziny.

Jakie mam postanowienie na rok 2014?
Na pewno będę się starać nie stracić osób które mam przy sobie. Chciałabym też odbudować relacje z osobami które nadal są dla mnie ważne, przynajmniej jedna osoba.
W tym roku rozpoczynam treningi na siłowni i dalsze ćwiczenia z Chodakowską. Moje postanowienie najważniejsze jest chyba takie, aby zbliżyć się do rodziny. 
W tym roku chciałabym też znalezć w końcu tego jedynego:) Męczą już mnie te związki na 2 miesiące, które miałam do tej pory.. 
Wydaje mi się, że rok 2014 może potoczyć się zle, już w czerwcu będę musiała pożegnać się z moją wspaniałą klasą, może nie wszyscy się kochamy, ale wszyscy sie szanujemy. Nie mogłam miec lepszej klasy. Dziwnie będzie się rozstać z osobami z którymi jestem już 8 rok w klasie. Nawet nie chce myśleć o tym, że się rozstajemy.  Ostatnia wigilia klasowa, była najlepszą wigilią. Najlepsza klasa:'))

To chyba wszystko czym chciałam się z wami podzielić. 
Chcę wam życzyć aby ten rok był jeszcze lepszy od poprzedniego! Aby wszystko wam się w tym roku udawało i abyście dążyli do swoich marzeń:) 

 Teraz trochę zdjęć:) Niestety z Warszawy zdjęć nie mam:/
















DOBRANOC:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz